Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω έχω αυτό το αμάξι που αναφερνω και θέλω να το δώσω σε μια μάντρα να το αγοράσει και να αγοράσω εγώ ένα άλλο μεταχειρισμένα αυτοκίνητο από την μάντρα τη μου προτείνετε να κοιτάξω διαθέτω έως 8000
Επίσεις αν θές απλό αμάξι ευκολοσυνήριτο και αξιόπιστο πάρε με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης Kia, Hyundai, Chevrolet, Fiat, Lancia, Citroen, Peugeot. Δέν βάζω ιαπονικά γιατί έχουν ακριβά ανταλλακτικά. Τέλος αν θές κάτι λίγο πιο premium πάρε Cadillac πετρέλαιο το BLS 1.9 TiD 1910cc, είναι o μόνος κινητήρας Cadillac που πληρώνεις γύρω στα 300 ευρώ τέλη και δεν ξεφεύγεις στα τεκμήρια. Πάνω απο αυτό τον κυβισμό μετά πάει 600 ευρώ τέλη στους βενζινοκίνητους κινητήρες της.
Καλησπέρα σας !
Τελευταία εκεί που οδηγώ κανονικά και έρχεται η ώρα να πατήσω φρένο ή εχω πατήσει ήδη και είμαι νεκρά σε φανάρι τρεμοπαίζει το ταμπλό η μπορεί και να ανάψει το p/s χωρίς απαραίτητα να νεκρώσει το τιμόνι….
Η μπορεί και να σβήσει και να ανάψει στην στιγμή πάλι μόνο του…
Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτι τέτοιο σε αντίστοιχο αμάξι;
Ευχαριστώ πολύ!
Πιθανότατα κάτι έχει ξεβιδωθεί και σχετίζεται με το σύστημα διεύθυνσης. Πρέπει να το δεί απο κάτω μηχανικός άμεσα.
Έχω ένα seat ibiza 1.4 του 2010 με 2 καταλυτές .. Εάν αφαιρέσω αυτόν που βρίσκεται μετά τη πολλαπλή εξαγωγής και βάλω έναν καινούριο από κάτω δεν θα βγαίνει κανονικά κάρτα καυσαερίων ?Ο σκοπός μου είναι και να μπει καινούριος καταλυτής γιατί και μυρίζει έντονα και νιώθω σανά έχει κόψει λίγο το αμάξι καθώς και θέμα οικονομικό γιατί άλλο 2 καταλυτές και άλλο ένας
Πήγαινε σε έναν επαγγελματία που να ασχολείται με τοποθέτηση εξατμίσεων και θα σου πει ακριβώς τι είναι καλύτερο για το αμάξι σου. Θα σου μετρήσει και τα καυσαέρια.
Καλησπέρα παιδιά μόλις πήρα το αμάξι και θέλω να εγκαταστήσω το tomtom στο ράδιο μήπως ξέρει κάνεις πώς μπορώ να το κάνω
Έχω ένα Yaris 1,5 βενζίνη και δεν μπορώ να βρω λύση σε τριγμούς στο εμπρός σύστημα ανάρτησης
Ίσως είναι οι πλαστικές βάσεις των εμπρός αμορτισέρ.
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Hyundai Elantra 1.6 βενζίνη από ένα φίλο μου και μου έχει ξεκαθαρίσει ότι το αυτοκίνητο καίει λάδια και πολύ βενζίνη. Έχει κάποιος εμπειρία να μου πει για το συγκεκριμένο όχημα? Άμα το αλλάξω τσιμουχακια θα στρώσει το λάδι?
Να μην το αγοράσεις, θα χρειαστεί πάρα πολλά λεφτά για να το κάνεις αμάξι και δεν είναι σίγουρο οτι θα υπάρχουν ανταλλακτικά γιατί το αμάξι είναι πολύ παλιό. Πιθανότατα θέλει ελατήρια πιστονιού με αποτέλεσμα να περνάει το λάδι στον θάλαμο καύσης , είναι φθαρμένα και επίσεις προκαλεί απώλεια ισχύος λόγω χαμηλής συμπίεσης με αποτέλεσμα να καίει παραπάνω βενζίνη για να παράξει έργο ο κινητήρας.
ποιό corrola να πάρω? του 06-07 ή του 08 ? ποιό είναι καλύτερο ? για 1600 cc. Ευχαριστώ!!
Με μια γρήγορη ματιά βλέπω τα παλιά 1600 να βγάζουν 110 άλογα, της επόμενης γενιάς είναι 1,4 αλλα με 100 ίππους και σε στύλ σεντάν.
Nissan qashqai 1200 navy από εξωτερικό, Γερμανία.
Αυτόματο ή χειροκίνητο? Άκουσα τα Αυτόματα βγάζουν ζημιά στο σασμάν και η αλλαγή είναι ακριβή. Είναι αλήθεια Ποιά ή γνώμη σας. Μιλάμε για μεταχειρισμένο ?
Εκανα τεχνικο έλγχο, και τα αποτλεσματα θελω να ανεβουν στην αγγελία.Γινεται?
Επισης θελω να εκτυπωσω τον τεχνικο ελεγχο και για δική μου ευκολία και για πιθανους αγοραστες που δεν ειναι εξοικοιωμενοι με το ιντερνετ.Πως γινεται?
Γεια σας! Μεταχειρισμένο hyundai i20 1248c 83 άλογα το αγόρασα στα 11.000 χλμ. Αμάξι εισαγωγής από Αυστρία. Από την πρώτη στιγμή νιώθω ότι το αμάξι δεν έχει δύναμη.
Συγκεκριμένα αναγκάζομαι να πατήσω 70-80% το γκάζι για μια νορμάλ εκκίνηση! Στις 3.000 στροφές το αμάξι αποκτά την δύναμη του, ενώ πριν σέρνεται σε όλες τις ταχύτητες.
Το έχει δει μηχανικός σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Hyundai, το έκανε βόλτα και μου είπε ότι είναι μια χαρά και δεν έχει τίποτα. Άλλος μηχανικός που το έκανε βόλτα μου είπε ότι το αυτοκίνητο έχει όντως θέμα "το αμάξι δεν πάει".
Ένδειξη check engine δεν έχει ανάψει. Μπήκε σε διαγνωστικό και δεν έδειξε κάτι. Υποψιάζομαι ότι είναι θέμα προγραμματισμού γκαζιού ή κάποιου αισθητήρα, αλλά δεν θα άναβε ένδειξη check engine?
Υπάρχει κάποιος με γνώση σε παρόμοιο θέμα ? Ευχαριστώ πολύ!!
Ι20 αγορασες δεν εχουν νευρο αυτά. Πάντως υπαρχουν συνεργεια που κανουν μετατροπές που μπορουν να μετρησουν ποσα αλογα βγαζει η μηχανή. εγω θα αλλαζα φίλτρα αερος, και βενζίνης σίγουρα, ισως και μπουζι μπουζοκαλωδια αν ειναι παλιά . Ισως να έκανα και ένα τεστ συμπίενης στον κινητήρα. αυτοι που τα βαζουν σε διαγνωστικό απλα βλέπουν τα σφάλματα. σωστη σιαγνωση στους αισθητηρες πεπει να γίνει με λαπτοπ και ζωντανες ενδειξεις οταν πχ πατάει το γκαζι τέρμα να βλέπει πως ανταποκρίνεται ο εγκέφαλος οχι μονο να δουν αν έχει σφαλματα.